niedziela, 2 października 2011

Mini haul zakupowy - kolorówka (MAC,The Balm)

Ponieważ staram się ograniczać kolorówkę nie ma tu szaleństw.
Starałam się zrobić dużo zdjęć bo coraz więcej podróbek pojawia się na Allegro (niestety allegro ma w nosie to, że są sprzedawane podróbki) więc jakbyście chciały kupiś sobie MACa na all, to dobrze porównać z oryginałem żeby się nie naciąć.

Poniżej cień firmy MAC w kolorze Sketch - wydaje się brązowy, ale jest to brąz z fioletem, trochę śliwka, z czerwonymi drobinkami, których na oku nie widać. Świetny do fioletów i do brązów. W zależności od tego z czym go połączymy taki kolor będzie się w nim bardziej wybijał. Kupiony z myślą o makijażu ślubnym koleżanki, który miałam okazję robić.

MAC Sketch  
MAC Sketch
Następnie Paint Pot w kolorze Nubile - na moich zdjęciach wyszedł dość beżowo, ale to taka brzoskwinia. Świetny jako cień bazowy albo jako samodzielny cień do codziennego szybkiego makijażu. Do tego kreska, tusz i jesteśmy gotowe.

MAC Paint Pot Nubile, TheBalm Cabana Boy











I last but not least, róż do policzków firmy TheBalm w kolorze CabanaBoy. Moim zdaniem jest to taki śliwkowy odcień. Świetny na nadchodzącą jesień. Ma satynowe wykończenie. Bardzo mi się podoba efekt jaki daje. Opakowanie świetne - zresztą jak wszystkich kosmetyków TheBalm. Wcześniej miałam brązer BahamaMama jednak był dla mnie za ciemny więc oddałam koleżance.




W świetle zachodzącego słońca
Od lewej do prawej: MAC Sketch, TheBalm Cabanaboy, MAC Nubile

7 komentarzy:

  1. Cudny ten róż!!! Jaka jest jego cena?

    OdpowiedzUsuń
  2. 54 zł w Marinaaud czy jak to się tam pisze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nubile też nabyłam, a do kolorówki The Balm się przymierzam, ale róży nie używam więc...:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie róż to must have - świetnie wykańcza każdy makijaż :) a czasem może robić za całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak kupilas Nubile :)
    Z The Balm czaje sie na Hot Mama :)
    Cien wyglada ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No widzisz ;p ale tylko Nubile ;p
    a Ty z TheBalm nie powinnaś mieć problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Sketcha,to mój ulubiony cień MACa

    OdpowiedzUsuń