środa, 28 marca 2012

I Sea You

Dostałam lakier od koleżanki w kolorze morskiej zieleni (chociaż więcej tu niebieskiego niż zielonego). Jeszcze sama nie wiem czy mi sie podoba czy nie. Trwałość całkiem niezła - 3 dni, później zaczyna ścierć się na końcówkach. Do kupienia w Drogeriach Natura. Jest to moja druga przygoda z Catrice. Poprzednia Iron Mermaiden nie przypadł mi do gustu. No, ale może to kwestia tego, że tamten to duochrome a I Sea You to lakier kremowy. Kryje pod dwóch warstwach i dość szybko wysycha. Mówiąc szczerze zaczynam dumać nad innymi kolorami.

Zresztą popatrzcie same :)


3 komentarze:

  1. oTAGowana!
    http://pachnaceblogowanie.blogspot.com/2012/03/reading-is-cool.html

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie tam się podoba, jutro lecę do Natury:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Dominiko za taga :D

    Julysa - leć leć :)

    OdpowiedzUsuń